Հունիսի 14-ին և 15-ին Պատանի հանդիսատեսի թատրոնի բեմում տեղի կունենա «Ես և նա» ռոք օպերայի պրեմիերան:
Նախաձեռնությունը «One Armenia» կազմակերպությանն է: Նպատակ են ունեցել դասական հայկական որևէ ոլորտ ներկայացնելու ժամանակակից մեկնաբանությամբ: Դրամաշնորհ է հայտարարվել: Լավագույնն է ճանաչվել «Էպսիդոն» թատերախմբի ներկայացրած նախագիծը:
«Էպսիդոն» թատերախմբի գեղարվեստական ղեկավար, «Ես և նա» ռոք օպերայի ռեժիսոր, սցենարիստ ԱՐՄԵՆ ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ նշեց, որ շատերին թվում է` համերգային ծրագիր, ծանր ռոք են լսելու, մինչդեռ ռոք օպերան դասական օպերայի տարրերից է, ռոքային են երաժշտական լուծումները, գործիքավորումը:
Բեմադրության կոմպոզիտորն է Արթուր ՄԻՏԻՆՅԱՆԸ` հրավիրված ՌԴ-ից:
«Օպերայի հիմքում հայկական երաժշտություն է: Օրինակ, ներկայացման երկրորդ մասում պետք է հնչի իտալական տարանտելլա, բայց, ես կասեի, այն ավելի շատ հայկական տարանտելլա է»,- նշեց Արմեն Սարգսյանը: Անդրադառնալով «Իրատես de facto»-ի «Ինչո՞ւ «Ես և նա», ինչո՞վ է պայմանավորված ընտրությունը» հարցին` ասաց. «Ես դպրոցական հասակից շատ էի սիրում «Ես և նա»-ն, ու երբ մտածում էի, որ մի օր կանդրադառնամ այդ գործին, չգիտես ինչու, ականջիս այն ավելի շատ որպես երաժշտություն էր հնչում»:
Արթուր Միտինյանը «Այաս» ռոք խմբի ղեկավարն է, աշխարհում առաջին «Բիթլզ ընդմիշտ» ռոք-բալետի հեղինակը: Արմեն Սարգսյանը նրան բնորոշեց որպես անսահման էներգիա ունեցող կոմպոզիտորի և նշեց. «Անտոնիոյի և Ջուլիետայի զուգերգը, որը երկրորդ գործողության մեխերից է, 8 տարբերակ ունի: Եթե հետագայում սկավառակով թողարկվի, բոլոր տարբերակներն էլ կներառենք, որովհետև ութն էլ հետաքրքիր են»:
Արթուր Միտինյանն էլ իր հերթին գոհ էր ստեղծագործական խմբից: «Այնպիսի կրակ էին արձակում: Փորձերն իմ տանն ենք անում և հարևաններս շատ գոհ էին»:
Ռոք օպերայի բեմադրումը պատանի հանդիսատեսի թատրոնի փոքրիկ բեմում փոքր ինչ անսովոր է թվում: Պարզվեց, որ ի սկզբանե ցանկացել են օպերային թատրոնի բեմում տեսնել ներկայացումը, սակայն խնդիրների առաջ են կանգնել, մնացած բոլոր մեծ բեմերով թատրոնները փաստել են, որ շատ զբաղված են, թատերախմբի առաջ իր դռներն է բացել միայն Պատանի հանդիսատեսի թատրոնը: Խնդրել են մեկ շաբաթյա փորձ և խաղալու օր, Հակոբ Ղազանչյանը տրամադրել է 15 օր:
Որքա՞ն գումար է անհրաժեշտ ռոք օպերա բեմադրելու համար:
«Շատերին թվում է, որ հարյուր հազար դոլարներով պիտի օպերա բեմադրեն, բայց մենք կապացուցենք, որ հնարավոր է դա իրականացնել նաև տասը հազար դոլարի սահմաններում»,-ասաց բեմադրության ռեժիսորը:
Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ